cursuri tehnice pentru activisti

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Vin Noi 13 12:05:53 UTC 2015

Salutare!

Profit de faptul ca facem un curs in care vrem sa la aratam si
ONG-urilor ce inseamna open data (dar si altele) pentru va invita sa
participati la ele si/sau sa le dati mai departe catre alte ONG-uri sau
activisti care vor sa invete mai multe chestii tehnice:

In interactiunile noastre (a celor de la ApTI) cu diverse grupuri de
ONG-isti am aflat cu suprindere ca unele aspecte tehnice care noua ni se
pare esentiale legate de Internet, date si calculatoare sunt complete
necunoscute activistilor care ar trebui sa profite de ele.

Asadar,

Daca vreti sa stiti ce inseamna software liber/open source si cum va
poate ajuta in activitatea voastra...

Daca ati auzit de open data sau continut deschis si vreti sa intelegi de
ce este important si cum sa-l dati mai departe...

Daca vreti sa intelegeti mai bine cum functioneaza tehnic Internetul si
de ce ne zbatem noi ca sa ramina o Retea libera si neutra...

Si daca dupa pauza vreti sa va speriem cu privire la cate date personale
dai pe Internet iar apoi sa va aratam cum poti sa-mi mai protejezi din
viata privata online (motoare de cautare sigure, pluginuri de browser
sau cripatare de continut)...

Ei bine - daca va intereseaza cel putin unul din subiectele de mai sus -
va asteptam cu interes pe 2 sau 9 decembrie la cursurile tehnice
dedicate activistilor. Participarea e libera, dar numarul de locuri e
limitat, asa ca vom cere ceva infromatii pentru a va anunta unde este si
sa facem o mica selectie:

http://goo.gl/forms/kghGShlWYk

Termen limita de inscriere - 23.11.2015

Sau daca aveti nevoie de mai multe detalii puteti sa imi dati un email
sau gasiti informatii mai jos:
https://www.apti.ro/inscriere-curs-tehnic-pentru-activisti
https://www.apti.ro/sites/default/files/Open%20call%20curs%20tehnic%20pentru%20human%20rights%20experts-final.pdf

--