scrisoare iohannis guvernare/date deschise

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Lun Noi 9 13:12:53 UTC 2015

Mulțam, Bogdan, am integrat comentariile tale (precum și pe celelalte - mulțumesc Daniel și Denis). Vezi te rog la semnături dacă ți se pare ok organizat așa:

https://docs.google.com/document/d/1A6hBwyks-mDrUXp_gudwQZT4KsoorygREOpRqe421-U/edit?usp=sharing

Îi rog pe cei ce vor să participe să își adauge numele la final, direct în document. Mă gândesc să îl trimitem în seara asta sau cel mai târziu mâine dimineață, înainte ca Iohannis să termine consultările și să anunțe decizia. Apoi ne adresăm și nominalizatului (nu zic nominalizatei, că pare că nu sunt și candidate pentru funcția asta...)