Re: Răspuns_petiție adresată de către Coaliția pentru Date Deschise

Bogdan Manolea /ApTI bogdan.manolea la apti.ro
Mie Noi 25 12:22:16 UTC 2015

Multumim pentru raspuns.

Referitor la documentul propus de dvs. consideram ca ar fi important ca
secretariatul OGP, impreuna cu administrarea data.gov.ro, sa ramina in
subordinea primului ministru, avand in vedere ca aceasta formula a
functionat cu ceva rezultate notabile pina in prezent.

Mai concret am propune dpdv institutional:

(1) Coordonarea OGP păstrată la Cancelaria Primului Ministru, cu
implicarea directă a PM;
(2) MCPDC va asuma și implementa angajamentele legate de dialog civic și
transparență decizională;
(3) Eventual la OGP se poate adauga un Steering Committee, după modelul
internațional, cu reprezentanți din instituții publice (MCPDC, Agenția
pentru Agenda Digitală, AM POCA) și ai societății civile, selectați după
cum consideră util guvernul.

E un subiect pe care l-am discutat pe lista de discutii date-deschise -
https://lists.okfn.org/mailman/listinfo/date-deschise si pare a intruni
o sustinere destul de larga.

Profit de ocazie ca sa va invit pe aceasta lista, daca nu sunteti
prezenti deja cu o adresa personala. In acest context este bine de
reamintit ca este o lista de discutii publica.

O zi buna
--
Bogdan Manolea
Director Executiv