harta nationala in format deschis?

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Lun Sep 21 07:09:30 UTC 2015

Salut,

Știe cineva dacă există pe undeva, dintr-o sursă oficială (subliniez că trebuie să fie oficială), harta națională a României în format deschis?

Cerințele minime sunt:

*         Scale of 1:250,000 (1 cm = 2.5km).

*         Markings of national roads

*         National borders

*         Marking of streams, rivers, lakes, mountains.

*         Updated at least once a year.

Întreb pentru că încerc să completez Open Data Index 2015 și la întrebarea asta nu știu ce să răspund.

Dacă mai vrea cineva să contribuie la Index, link-ul e aici: http://global.census.okfn.org/place/ro. Numărul de seturi de date monitorizate a ajuns la 15 și sunt definiții tot mai precise, e util să se uite cei care se pricep la diverse domenii.

Mulțumesc,

Ovidiu

P.S. Vasileeeeeeeeee, ce faceți voi acolo la ANM?! M-am speriat când am citit licența site-ului. Acum mi-e teamă că vine procuratura după mine, că am îndrăznit să îi spun și soției cum va fi vremea, n-am ținut doar pentru mine! Voi de date deschise nu ați auzit? Să venim să vă facem un training? :D