Re: Consultare publică asupra Raportului de autoevaluare OGP

Mie Sep 9 08:27:27 UTC 2015

dragi parteneri

este o intalnire importanta si cred ca ar fi bine sa fie prezenti toti cei
care s-au implicat activ pe parcursul anului analizat. Daca luam nota de
trecere sarbatorim impreuna, daca nu - macar ne privim in ochi.

Ce parere aveti, mutam data in saptamana 28 - 2 ?

Andrei