harta nationala in format deschis?

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Lun Sep 21 08:33:38 UTC 2015

Chiar dacă tehnic sunt depășit de subiect, am văzut la alții că se poate. Uite aici:

https://www.ordnancesurvey.co.uk/opendatadownload/products.html

Deocamdată, la noi nu se poate.

Ovidiu

From: Date-deschise [mailto:date-deschise-bounces la lists.okfn.org] On Behalf Of Andrei Nicoara
Sent: 21 septembrie 2015 11:27
To: Date deschise & guvernare deschisă <date-deschise la lists.okfn.org>
Subject: Re: harta nationala in format deschis?

Nu exista download, exista un API specific inspire. E mai complicat, sincer cantitatea de date ce se aduna in Inspire nu cred ca poate fi tehnic obiectul unui simplu download. Si cu accesul la API sunt probleme, cred ca Vasile iti poate explica mai bine.

Viewer-ul e foarte frumos. Dar nu găsesc butonul de download. Ce îmi scapă? :)

Spre exemplu, dacă mă plictisesc să fiu societate civilă care nu înțelege vasta înțelepciune a angajaților la stat, și vreau să îmi fac un business online cu hărți, cum descarc harta națională pentru producerea căreia am plătit deja taxe, ca să o pun pe serverul meu?

Ovidiu