invitatie Club OGP 28 septembrie

Mie Sep 23 15:26:44 UTC 2015

Sigur nu este necesara trimiterea in avans a pozitiei voastre, daca simtiti
nevoia sa va consultati o puteti face in interiorul societatii civile. In
privinta desfasuratorului suntem destul de suparati de unele evenimente de
ultima ora si nu am reusit sa ne repliem cu o varianta updatata. Dar vine
si asta !