feedback dupa intalnirea de ieri.

Codru Vrabie codru.vrabie la gmail.com
Mie Sep 30 05:47:03 UTC 2015

Bogdan, atentie la un detaliu legat de jurisprudenta CCR privind
"principiul bicameralismului": ca sa nu apara motive de atacat rezultatul
la CCR, ar fi bine ca amendamentele sa fie introduse la senat, chiar daca
acolo vor fi respinse...  principiul bicameralismului, in esenta, spune ca
o modificare de substanta a legii, in camera decizionala, nu-i okay daca
n'a fost vazuta macar si de camera de reflectie...  deocamdata, atat de la
mine...  pe curand :)

===
www.codruvrabie.eu      mobile: +4-072-355-2180
Education's purpose is to replace an empty mind
with an open one.           --Malcolm S. Forbes