ce sa fie in viitorul plan de actiune OGP?

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Dum Ian 31 16:31:52 UTC 2016

On 01/31/2016 09:28 AM, Ovidiu Voicu wrote:

> Între timp, dacă cei ce au propus idei sunt pe aici (propunerile sunt
> complet anonime) și vor să se implice în dezvoltarea lor, îi rog să
> dea un semn.

Am încercat și eu să înghesui o idee în cele 140 de caractere. Sună așa:

Realizarea unei biblioteci de standarde deschise cu toate documentele
obligatorii ce circulă între firme, persoane și instituțiile statului.

Pentru mine e o preocupare de vreo 15 ani, de când se întrevedeau
posibilitățile tehnice de conectare online și interoperabilitate. Și o
consider cheia modernizării statului, prelucrării automate a datelor,
sursa unor economii imense de bani și timp.  Oare acum ar fi interes
pentru așa ceva? (Of, de cât dezinteres am dat până acum!)

Ioan