RE: guvernul pregătește CIO guvernamental? // si cu ogp ce facem?

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Vin Iun 17 13:08:02 UTC 2016

Și ca să vedem și prevederile bune, uite câteva care vor avea cu siguranță susținători pe acest grup: în pozele anexate. Pe scurt, instituțiile publice care cumpără soft au obligația să cumpere și codul sursă, respectiv vor fi obligații legale privind actualizarea datelor de data.gov.ro.

Le-am făcut poze că e un pdf tare neprietenos și când le lipesc în mesaj îmi sparge rândurile după fiecare trei cuvinte. Nu știu cum să rezolv tehnic asta.

Ovidiu

A non-text attachment was scrubbed...
Name: oug1.PNG
Type: image/png