Re: guvernul pregătește CIO guvernamental? // si cu ogp ce facem?

Matei-Eugen Vasile matei.vasile la gmail.com
Sâm Iun 18 09:47:27 UTC 2016

On 06/18/2016 07:53 AM, Strainu wrote:
> În data de 18 iunie 2016, 07:05, Matei-Eugen VASILE
> <matei.vasile la gmail.com> a scris:

> Deocamdată nu vorbim de orice, ci de corespondența cu o instituție
> publică unde oricum anonimatul (teoretic) nu există. Dar mă rog, atâta
> timp cât trebuie să folosesc doar unul din cele 3 servicii autorizate,
> nici mie nu-mi convine, așa că discuția rămâne teoretică.

Cine zice ca anonimatul nu exista? La o consultare publica, de exemplu,
poate vreau sa-mi pastrez anonimatul. La fel si la o petitie. Abordarea
asta cu "anonimatul nu exista" nu cred ca e pozitiva.

Matei

A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature