Re: Invitație transmitere propuneri Ghid Smart City

Joi Iun 23 12:35:44 UTC 2016

Nu fi rau ... nu este un act oficial care sa se supuna dezbaterii publice,
este doar un ghid fara valoare juridica, de popularizare a conceptului si
asteapta continut pentru el (nu comentarii). Fiecare ministru simte nevoia
de a avea un concept definitoriu pentru mandatul sau, se pare ca dl. Bostan
a ales smart city.