propuneri plan ogp

Andrei Nicoara andrei.nicoara la anse.ro
Mar Mar 15 10:43:34 UTC 2016

Referitor la citatul de mai jos, nu am prins momentul in eveniment dar cred
ca totusi trebuie sa o spun ...

> --la 12.2, reiterez rugamintea de-a ne gandi la un registru national al
> persoanelor juridice, adica la comasarea tuturor registrelor de acum,
> pentru a putea elibera datele privind beneficial ownership, pentru a putea
> face functional si eficient sistemul PREVENT de la ANI, pentru a capitaliza
> pe eforturile de retehnologizare facute de ONRC :)  poate ca-n legatura cu
> acest angajament s'ar mai putea gandi si inter-conectarea marilor sisteme
> de evidenta, gen ROCRIS, ECRIS, ECLI, despre care s'a discutat la sesiunea
> de open justice, saptamana trecuta?!?

ONRC este pe autofinantare, asta inseamna ca daca registrul consolidat este
la ei vor percepe taxe, altfel nu cred ca vor sa-l ia.

Beneficiul imi este neclar, din discutia din timpul evenimentului a
rezultat ca este vorba defapt de o imbunatatire a registrului ONG in sensul
detalierii acestuia si inregistrarii activitatii ong-urilor pe baza unui
nomenclator (care nu exista astazi oficial in ro) Din pct de vedere practic
asta implica reinregistrarea ong-urilor . Vreti asa ceva ?