propuneri plan ogp

Codru Vrabie codru.vrabie la gmail.com
Mar Mar 15 10:51:16 UTC 2016

Andrei, ce a propus Ovidiu si ce am propus eu sunt 2 lucruri relativ
diferite...
--eu inca nu am inteles foarte bine ce vrea Ovidiu, desi banuiesc ca-n
niciun caz reinregistrarea :)
--in ce priveste autofinantarea ONRC, cred ca e un subiect care se poate
discuta, la fel cum ar trebui discutata si autofinantarea monitorului
oficial ;)
deci se pot gasi solutii, daca discutam despre ce ne doare :)  multam de
intrebare si mult spor! :) --Codru

===
www.codruvrabie.eu mobile: +40-723-552-180
Education's purpose is to replace an empty
mind with an open one. --Malcolm S. Forbes