propuneri plan ogp

PK Denis pauldenisk la gmail.com
Mar Mar 15 10:56:52 UTC 2016

Dap! Codru are dreptate, cred ca in momentul in care s-a facut documentul,
s-a omis introducerea propunerii initiale de la 4.2 care era `4.2. Proiecte
de planificare urbană deschise ` dar care nu a fost dezvoltat pentru ca
persoana care a propus angajamentul nu a participat la editare. Deci s-a
produs o decalare pentru ca probabil Ovidiu s-a gandit ca era impropriu sa
includem in propunere un angajament doar sub forma unui titlu. Astfel 4.3 a
devenit 4.2 si 4.4 a devenit 4.3 (sau ar fi trebuit sa devina) ;) dar ca sa
intelegeti mai bine, aici este un link catre documentul OGP 2016 -
Guvernare locală deschisă
<https://docs.google.com/document/d/1YophUB8Y2K075ihhUkkm43I_kjqtAon6n6yo2cxgQAY/edit?usp=sharing>

O zi frumoasa,

Denis