propuneri plan ogp

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Mar Mar 15 11:21:43 UTC 2016

Salut,

La punctul 4 e doar o eroare de numertare: am vrut să mut planificarea urbană la final.

Cu privire la Registrul ONG, solicitarea de acum este doar ca datele deja existente să fie puse într-un sistem informatic actualizat și conectat la alte baze de date publice, spre exemplu ANAF, pentru a vedea situația organizațiilor înregistrate transparent și cu mai puține erori de introducere. A apărut în timpul discuției și ideea de a aplica o clasificare internațională a domeniilor (există deja, nu trebuie să o inventăm), ceea ce nu e rău. Nu am intrat în chestiuni procedurale. În funcție de cum se aplică, putem ajunge și în situația de a cere re-înregistrarea, dar asta e evident o soluție atât de proastă încât nu merită să o luăm în seamă.

Dacă va fi în plan, cu acțiuni concrete, un viitor registru unic, discuția se poate muta acolo. Dar deocamdată e doar cu vorbe, deci ne-am pliat pe ce există :)

Lărgind perspectiva, propunerile existente vor merge către ministerele vizate. Unele sunt doar idei, altele mai dezvoltate. Așteptăm prima reacție: câte dintre ministere/autorități își asumă participarea la OGP. Cu acelea ne așezăm la discuții. În orice moment, orice idei noi sunt binevenite.

Ovidiu