scrisoare guvern despre guvernare deschisa

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Mar Ian 3 20:40:18 UTC 2017

Salut,

La mulți ani! Și cum se zice, nu aduce anu’ ce aduce Grindeanu.

Eu mi-am făcut un obicei: când se instalează un guvern, îi scriu despre guvernare deschisă. A funcționat la ultimele două, în sensul că OGP a rămas pe agenda guvernamentală. Zic să încerc și aici. De obicei, funcționează mai bine dacă scriem mai mulți, deci vreau să culeg semnături pe textul de aici:

https://docs.google.com/document/d/1CllUBOttxjMzeGQroJpE5CXI1jXodaNcEtjISceoj9I/edit?usp=sharing

Câteva note:

- anul acesta procedura e pe repede înainte. Azi au anunțat programul, mâine votează în Parlament și au și prima ședință de guvern. Deci musai să îl trimit mâine. Scuze pentru timpul scurt, dar eficiența parlamentară m-a luat pe nepregătite.

- dacă vi se pare cunoscut textul, este pentru că este o reutilizare a celui din scrisorile precedente. Licență liberă!

- puteți semna adăugând numele persoanei / organizației la final

- puteți sugera modificări în text, dar trebuie să îmi acordați încrederea că le voi accepta doar pe cele rezonabile înainte de a o trimite. Nu va fi timp pentru încă un review.

- are cineva o adresă de email pe care să o citească dl. Grindeanu? :)

Altfel, am găsit în cele 173 de pagini (!!) ale programului de guvernare referiri la open data, la continuarea GovITHub, la păstrarea CIO guvernamental și chiar la software open source. Nu e chiar rău. Programul aici: http://www.cdep.ro/pdfs/oz/Program%20de%20Guvernare.pdf

Mulțumesc pentru sprijin și toate bune,

Ovidiu