invitatie la culture hack - decembrie-martie

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la inovarepublica.ro
Mar Noi 28 16:17:34 UTC 2017

Seara bună,

Mulțumim! Știu că nu e frumos, dar tocmai bârfeam această idee cu stimabilul reprezentant al Wikipedia România, pe care încerc să îl conving să se înscrie :)

Pentru mâine seară cel mai târziu promit o pagină cu ideile propuse – șapte până acum. Mă gândesc și la o soluție pentru interactivitate, să putem adăuga reacții sau construi un dialog.

Între timp, încurajez prezentarea lor pe pagina de Facebook a evenimentului: https://www.facebook.com/events/146996179392902/?event_time_id=146996189392901

Tot acolo vom pune și mici desene cu fiecare idee. Pe prima te las să o descoperi la fața locului.

De asemenea, încurajez și propunerea cât mai multor idei. Chiar dacă nu le „mărităm” pe toate acum, măcar rămân în listă. Eu cred că nu e nicio piedică dacă unele idei își găsesc echipă și după 15 decembrie, că e timp până în martie.

Toate bune,

Ovidiu