invitatie la culture hack - decembrie-martie

Dan Matei danmatei50 la gmail.com
Mar Noi 28 15:49:25 UTC 2017

Dragă Ovidiu,

(M-)am înscris (cu) o temă. Dar:

1. Aș propune mai multe (bașca colegi de-ai mei care vor și ei).

2. Sugerez să publici cât de iute toate temele, pentru ca tehnicii să apuce
să se gândească și să-și aleagă potențialele surse de glorie.

3. Eu aș avea și niște restriciții tehnice, de pildă un anume sistem de
operare (fiindcă la mine-n instituțiune nu putem - acum - să schimbăm
infrastructura soft). Așadar, mi-ar plăcea să zic din vreme pe ce muzică
putem dansa.

Ce zici ?

Dan

Dan Matei
analist (documentaristică, biblioteci digitale),
Direcția Patrimoniu Mobil, Intangibil și Digital,
Institutul Național al Patrimoniului,
dan.matei la patrimoniu.gov.ro, dan la cimec.ro
Piața Presei nr. 1, București; 021 317 90 72; 0725 253 222
Fundația Gellu Naum (președinte)