[okfn-be] 2 vragen van studenten

Roel De Meester roel at krimson.be
Tue Dec 6 12:26:32 UTC 2011

Dear OKFN,

Ik heb volgende 2 vragen ontvangen van studenten die eindwerk doen rond
open data...
De vragen zijn we heel erg algemeen, vind ik persoonlijk.

Iemand tips?

   1.

   Hoe wordt Open Data geïmplementeerd in landen die voorlopers zijn op dit
   gebied?
   Kunnen hieruit aanbevelingen worden geformuleerd voor de Open Data
   implementatie in Vlaanderen?
   2.

   In welke mate wordt er een toegevoegde waarde gecreëerd door Open Data
   en haar toepassingen?
   Welke toegevoegde waarde kan Open Data creëren voor Vlaanderen?

Roel

--
Roel De Meester  -  Co Founder | Business Developer
Krimson - Drupal architects
www.krimson.be -  roel at krimson.be
http://meetwith.me/roeldemeester : Check my schedule