[okfn-bg] бюджетните плащания

Boyan Yurukov yurukov at gmail.com
Mon Sep 3 13:09:42 UTC 2012

Първо ни трябва разбиране какви данни могат да изкарат от Себра. Ако е
само плащанията към първостепенни и второстепенни разпоредители, то
може да вземем данните, които сега предоставят и да им предложим
някакъв нормален формат. Мисля си, че един CSV ще е най-логичен в
случая. Може и към RDF да ги бутнем, но CSV ще е лесен за разбиране и
поддържка. Знаеш ли някой от МФ, с който можем да говорим и който
разбира от СЕБРА?

Боян

--

Boyan Yurukov