[okfn-cz] Akční plán Open Government Partnership v Česku - jste někdo účastni?

Martin Necasky martinnec at gmail.com
Wed Dec 14 10:37:48 UTC 2011

Zdravim,

do akcniho planu bychom mohli pro oblast otevrenych dat jako soucasti
otevreneho vladnuti propagovat myslenku vytvoreni katalogu otevrenych dat
verejne spravy tak, abychom zaplnili bile misto na mape
http://www.data.gov/opendatasites

Za opendata.cz pracuji kluci z prazske ekonomky na prototypu katalogu,
ktery je prubezne plnen - cili vstup pro ucely jednani mame.

V prvnim dokumentu od Janka Koteckeho - Informace k mezinárodní iniciativě
Open Government Partnership - se ve druhem odstavci pise "Cílem je
konkrétní závazek vlád podpořit rozpočtovou transparentnost, ...". To
souvisi s pripravovanym projektem Statni pokladny Min. Fin., ktery by mel
byt casem spusten (i kdyz - vznika uz hodne dlouho). My jsme MF navrhli ,
aby alespon nejaka data z Pokladny MF otevrelo a dalo verejnosti. Zatim
mame sice neoficialni, ale pozitivni odezvu. Tezko ale rict, zda z toho
neco bude. Zamer otevirat data z Pokladny by se dal take do akcniho planu
propagovat ...

Martin Necasky