[okfn-cz] Akční plán Open Government Partnership v Česku - jste někdo účastni?

Jan Kotecky jan.kotecky at oziveni.cz
Wed Dec 14 10:12:37 UTC 2011

Maucta!
My bychom k tomu nějaké možná i aktuálnější materiály mít měli, ale jsme
trochu pokoseni nemocemi, takže vám zatím mohu poslat jen tyto materiály
z přelomu srpna a září a nejsem si jist, jestli jsou nové a v jakém je
věc stavu (toto se mělo připomínovat na začátku září). Já sám se večer z
důvodu přikosenosti nemocí setkání také asi nezúčastním, ale pokud by
bylo potřeba zprostředkovat nějaký kontakt mezi poradním sborem výboru
vlády pro koordinaci boje proti korupci (Peake), tak jsme my i OSF jeho
členy a určitě můžeme něco zprostředkovat..

Zdravím,

Janek Kotecký

Dne 14.12.2011 1:45, Michal Berg napsal(a):
> Zdravím,
>
> o víkendu je v Bratislavě workshop / konference
> http://otvorenenapady.sk/ , kde budou místní open data neziskovky
> hledat nápady, které by Slovensko zařadilo do svého programu pro Open
> Government Partnership. Zjišťoval jsem kvůli tomu, jaký je stav v
> Česku, kdy se vláda taky k OGP přihlásila, a zjisti jsem, že do 15.2.
> má být hotový akční plán, který by se měl potom stát předmětem
> diskuse. Chtěl jsem se zeptat, zda někdo z vás náhodou nebyl ve styku
> s paní Léblovou z meziresortní komise pro boj proti korupci, která
> [...]

*Oživení, o.s.*

*Muchova 13/232*

*160 00 Praha 6*

*Tel: +420 257 531 983*

*Mobil: +420 725 919 943*

*jan.kotecky at oziveni.cz*

*http://www.oziveni.cz* <http://www.oziveni.cz/>

*http://www.facebook.com/BezKorupce* <http://www.oziveni.cz/>

*
klub přátel Oživení <http://klub.oziveni.cz/>
*

*
Prosazujeme principy transparentní veřejné správy a udržitelného rozvoje.*