[okfn-cz] Akční plán Open Government Partnership v Česku - jste někdo účastni?

Michal Berg michal.berg at esports.cz
Wed Dec 14 13:03:54 UTC 2011

Zdravím,

tak mám informace z Úřadu vlády, přeposílám email od paní Léblové a moje
postřehy:

====

Dobrý den,

velice Vám děkuji za Váš zájem o iniciativu Open Government Partnership
(OGP). Co se týče Vašeho dotazu, náš odbor požádal o podněty nejen členy
Meziresortní koordinační skupiny pro boj s korupcí, na jejíž zápis
odkazujete, ale také členy poradního sboru předsedkyně vládního výboru pro
koordinaci boje s korupcí a byly osloveny i nevládky, které se
problematikou boje s korupcí zabývají (zpětnou vazbu jsme obdrželi od
Ekologického právního servisu). V současné chvíli vyhodnocujeme obdržené
návrhy, které budou podrobeny veřejné diskusi. 15. únor 2012 je termín
předložení Akčního plánu vládě.

Spolupráci s Vámi velice uvítáme, bohužel jsme v poměrně velkém časovém
presu - v případě, že byste měli zájem zaslat nám Vaše návrhy na opatření,
která by se měla v Akčním plánu objevit, uvítala bych, kdybyste nám je
zaslali ještě tento týden, nejpozději v pondělí ráno příští týden. Zároveň
uvítáme spolupráci s Vámi během veřejné diskuze, která bude probíhat v
průběhu ledna příštího roku.

====

Jak jsem psal, času je málo, ale jsem přesvědčený, že bychom měli být do
pondělního rána schopni dát dohromady nějaké návrhy. Tohle je obrovská
příležitost a holt se to nějak musí zvládnout.

Jsem ochoten to nějak zkoordinovat a doplnit případně o nápady vzešlé ze
slovenského setkání a následně poslat na úřad vlády. Pokud už nyní máte
nějaké návrhy, které řešíte a které by se tam měly objevit, pošlete je do
mailing listu nebo napište do tohoto souboru (otevřeno pro editaci všem s
odkazem)

https://docs.google.com/document/d/14Abab0N8u4UO-IUJTQhVrjhKyCJCtk6wLwnOYdSD-ww/edit

Já ještě dneska napíšu další článek na Datablog a rozešlu to na moje
kontakty, následně můžete udělat to stejné, čím více lidí z komunity se o
tom dozví, tím líp

s pozdravem

Michal Berg

--