[okfn-cz] Akční plán Open Government Partnership v Česku - jste někdo účastni?

Jan Kotecky jan.kotecky at oziveni.cz
Wed Dec 14 15:13:15 UTC 2011

Co ovšem paní Léblová zdá neposlala, je současná podoba materiálů.
Mezitím jsem je sehnal a posílám teda včetně souhrnu připomínek z
jednotlivých resortů...:
http://dl.dropbox.com/u/8263392/export_pripominky_KORN8LFJH9X9.zip
http://dl.dropbox.com/u/8263392/export_RACK8LNDTZS5.zip

Myslím, že jednou s pžipomínek by mohlo být, aby eklep nebyl dvojaký a
všechny materiály, které se objeví v tom "vládním" aby se ukazovaly i ve
veřejně přístupném...

Zdravím,

Janek Kotecký

--