[okfn-cz] připomínka hlasování o značku pro opendata rozcestník

Petra Lukešová petra.lukesova at prazskematky.cz
Mon Dec 19 10:10:15 UTC 2011

Dobrý den,

připojuji se místo hlasování k Jankovým komentářům. Do konference
vstupuji až nyní, neměla jsem možnost účastnit se navrhování názvů,
takže se omlouvám, že hned kritizuji. Ani jeden z názvů, nebudí dojem,
že se jedná o open data platformu. Jsem též pro další navrhovací kolo.

Zdraví Petra Lukešová

*Pražské matky, o.s.*

**

*Pelléova 243/7*