[okfn-cz] připomínka hlasování o značku pro opendata rozcestník

Matěj Hollan hollan.matej at gmail.com
Mon Dec 19 22:40:06 UTC 2011

Dobrý večer,

s uvedených možností není o čem hlasovat. Pět návrhů ze šesti nijak
nevystihuje open data, i ta republika má konotace jinam - to by bylo spíš k
pádu železné opony.

K otázce, zda česky nebo anglicky - irelevantní. Může to být klidně
anglicky, česky, kombinace. Kampaně u nás jsou úspěšné už i v angličtině.

Míříme na pokročilejší uživatele internetu, pokud bude někdo kafrat, že
neumíme česky, tak je to přesně ten člověk, který je nám jedno.

Můžeme taky jít cestou nějakého názvu a claimu...

návrhy názvů i hesel (vlastní i cizí):

1. Open data / Česká open data / Open data počesku

2. Czech Open

3. Stát pod dohledem / Stát bez přetvářky / Stát jaký je / Stát na dlani

4. Nestyďte se za svou práci / Nebojte se otevřít (se) / Co dělá Tvůj stát?

5. S daty ven! /  Naked Goverment / Datový striptýz