[okfn-cz] připomínka hlasování o značku pro opendata rozcestník

M.Skop KohoVolit.eu michal.skop at kohovolit.eu
Mon Dec 19 14:51:48 UTC 2011

Ja bych jen pripomenul, ze cilem jsou 'aplikace nad otevrenymi daty,
otevrena data', alespon tak to chapu ja
- sem patri i mimowatchdogove aplikace typu kdejsme.cz
tedy nejen neco, co supluje vladu ci samospravu ('stat' je neco
abstraktniho odosobneneho, spravny nazev je vetsinou 'vlada' s
konkretnimi lidmi), ale i veci/aplikace, ktere z logiky veci vlada
podporovat z dani nema/nemusi, ale preci pouzivaji data, ktere vlada a
dalsi produkuji - viz to kdejsme.cz (vlada) nebo castecne i nase
napistejim.cz (parlament a samospravy)
Michal