[okfn-cz] ze zákona má vypadnout zveřejňování poskytnutých informací na webu

Plovarna michal at plovarna.cz
Tue Dec 27 18:33:35 UTC 2011

> co Michal Berg a Michal Valoušek, jak je na tom Múčko?

Byli jsme s Michalem B. predbezne domluveni na lednu 2012, behem ktereho jsme chteli s MUckem (http://mu.mapyhazardu.cz/) pohnout, ale s nejvetsi pravdepodobnosti to nevyjde -- nakupila se mi prace behem nemoci, a do unora bychom meli zverejnit verzi MapHazardu.cz.

Pokud by se v tomto smeru melo dale neco podnikat, tak budto nekdy hloubeji v roce 2012 anebo bez me ucasti.

Mejte se

Michal Valousek