[okfn-cz] Super ranní aktivistický vtip

Mike D. black23 at gmail.com
Fri Nov 4 10:22:20 UTC 2011

Pekne!
Pred nejaky casem jsem uvazovat o sluzbe timeline (mohkla by byt soucasti),
slo v kostce o toto:
- vyroky, nazory a kauzy se ukladaji do db
- daji se vizualizovat na casove ose
- lze zpetne kdykoliv dohledat prubeh konkretni kauzy a ihned konfrontovat
politika (ci jineho papalase) s realitou
- da se sledovat prubeh kauz a jejich medialni stopu i s ohledem na kvalitu
novinarske prace

Co myslite? Podrobnosti a kupu napadu mam nekde schovano ve slozce "nekdy
udelej" :-)

Pokud bude zajem, rad se pripojim.

Michal