[okfn-cz] Timeline ve vizuálním výpisu OR

M.Skop KohoVolit.eu michal.skop at kohovolit.eu
Sat Nov 5 15:17:04 UTC 2011

VORSR a jeho ceskou verzi (doporucuju:)
http://obchodni-rejstrik.podnikani.cz/ delali Michal Habala a Rudolf
Dac(o (alespon( co vím), autori i zNasichDani.sk

To casovy hledisko ma treba foaf.sk

Katastr: jednak mi prijde, ze se ted docela zlepsil (zobrazeni primo v
mape, odkazy na sousedni pozemky);
problem je, ze tam nejde vyhledavat dle osoby (mozna je to placeny, to
ted nevim) - to by samozrejme bylo velky +
a pro info: cely katastr se da stahnout, nicmene jsou to radove az
desitky milionu stranek, desitky G dat - rad se na tom budu podilet
(nektere scrapery uz mam(-: ), ale samotnymu se mi do toho nechce
(omezene pripojeni, nutnost vytvorit db, ulozeni, atd.), uz jsem to
jednou zacal...

Michal

On 2011-11-05 15:52, jan boc(ek wrote:
> Ahoj,
>
> neznáte ne(kdo autora aplikace pro vizuální výpis z obchodního
> rejstr(íku (VORSR, ORNetFind, cokoliv...)? Hodne( by pomohlo, kdyby se
> ten  výstup dal sledovat v c(ase, a obchodní rejstr(ík tus(ím tyhle
> data poskytuje.
>
> Pe(kná by byla taky aplikace pro vizualizaci dat z katastru
> nemovitostí, kdybyste ne(kdo neme(l co de(lat. Tam to do minulosti
> nepu*jde, ale tr(eba moz(nost srovnávat data z OR a katastru by moc
> pomohlo.
>
> Nebo máte ne(kdo ne(jakej s(ikovnej trik?
>
> Díky,
> [...]

Mgr. Michal S(kop, Ph.D.
KohoVolit.eu
michal.skop at kohovolit.eu