[okfn-cz] možnost vytvořit databázi kontaktů obcí

Jan Kotecky jan.kotecky at oziveni.cz
Thu Apr 5 10:09:13 UTC 2012

Zdravím a děkuji za mnohočetné odpovědi!

Co se týká 106ky, ano, jak jsem řekl, je nám jasné, že nám to musí dát
(což samozřejmě neznamená, že dají, co si budeme povídat) a kdybynám šlo
o to mít teď aktuální seznam (ať už pro svou potřebu nebo ke
zveřejnění), tak je to asi první věc, kterou zkusíme. Nicméně jak jsem
říkal, připadlo nám, že nejsme jediní, kdo by to využil a tak jsme se
jen nejprv zarazili a položili si otázku, jestli by na tento asi
kvlaitní seznam nebylo jednoduché postavit nějaký (jak říká jeden z
mnoha argotických výrazů, kterých se v mailech objevilo povíce,
tentokrát z Petrovy klávesnice.) scraper, aby takový filtrovací seznam
mohl sloužit více lidem. Hloupé samozřejmě je, žeto napadlo nás, kteří
si to neumíme ani představit.)

Nicméně z odpovědí v zásadě chápu, že
1) by to možná šlo
2) jde i jiná varianta, ale je náročná
3) už se na podobné komplexnější verzi pracuje (rozpočetobce)

Myslím tedy, že s poděkováním využijeme dtb rozpočtu obce ve chvíli, kdy
bychom ho potřebovali. Kdyby vám v současnou chvíli pomohl ten "106kový
z MV", můžeme si ho vyžádat a poslat vám ho...

Nicméně jestli máte problém s maily a přitom umíte nějak automaticky
stahovat telefonní čísla (jestli chápu správně, tak z toho gov.cz
seznamu?), tak by odtamtud mohly jít stáhnout i maily, případně datovka,
není-liž pravda?

Samozřejmě je tu stále ještě jedna otázka a to jak aktuální tenhle
seznam je - na MV nám ho pdoručili, ale těžko říct, jestli je to opravdu
tak slavné...

JnK

Dne 4.4.2012 17:43, Aleš Pekárek napsal(a):
> [...]
>
>     *160 00 Praha 6*
>
>     *Tel: +420 257 531 983 <tel:%2B420%C2%A0257%C2%A0531%20983>*
>
>     *Mobil: +420 725 919 943 <tel:%2B420%C2%A0725%C2%A0919%C2%A0943>*
>
>     *jan.kotecky at oziveni.cz <mailto:jan.kotecky at oziveni.cz>*
>
>     *http://www.oziveni.cz* <http://www.oziveni.cz/>
>
>     *http://www.facebook.com/BezKorupce* <http://www.oziveni.cz/>
>
>     *
>     klub přátel Oživení <http://klub.oziveni.cz/>
>     *
>
>     *
>     Prosazujeme principy transparentní veřejné správy a udržitelného

*Oživení, o.s.*

*Muchova 13/232*

*160 00 Praha 6*

*Tel: +420 257 531 983*