[okfn-cz] Fwd: PROHLÁŠENÍ - VRAŤTE NÁM STÁT!

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Mon Apr 23 09:52:48 UTC 2012

OK, omlouvam se.

Ja jen, ze Veci Verejne taky takto zacinaly a taky jsem tehdy neco takoveho
nekam psal a taky me tehdy okrikli...

:D

Srdecne zdravi

Ales Pekarek

t.c. v emigraci, snazim se drzet vecne debaty (ale nepodporoval bych to,
ani pres ten fakt, ze nekteri zapojeni toto ctou)

p.s. ja totiz myslel, ze poiliticke akce nemaji v teto konferenci co delat.
Vsichni politici jsou smazky.