[okfn-cz] kvalitní ocr do xls?

Jindřich Mynarz mynarzjindrich at gmail.com
Mon Apr 23 15:00:27 UTC 2012

Zkušenosti s tím mají například v Pro Publica [1] nebo v Drawing by
Numbers [2], kde doporučují OCR software Tesseract od Google [3].

Podle mých osobních zkušeností z digitalizace v Národní technické
knihovně bych (zvláště pro české dokumenty s diakritikou) doporučil si
připlatit a pořídit si ABBYY FineReader [4], který rozpoznává znaky s
velmi uspokojivou přesností.

S pozdravem,

Jindřich Mynarz

[1] http://www.propublica.org/nerds/item/turning-pdfs-to-text-doc-dollars-guide