[okfn-cz] navrh zakona o zverejnovani faktur apod.

Jan Kotecky jan.kotecky at oziveni.cz
Tue Apr 24 10:18:53 UTC 2012

Ahoj,
my (EPS, TIC a my) uz( jsme to minulý týden pr(ipomínkovali, tak
"právní" pr(ipomínky posílám v pr(íloze...

jnk

--
--

*Oz(ivení, o.s.*

*Muchova 13/232*

*160 00 Praha 6*

*Tel: +420 257 531 983*

*Mobil: +420 725 919 943*

*jan.kotecky at oziveni.cz*

*http://www.oziveni.cz* <http://www.oziveni.cz/>

*http://www.facebook.com/BezKorupce* <http://www.oziveni.cz/>

*
klub pr(átel Oz(ivení <http://klub.oziveni.cz/>
*

*
Prosazujeme principy transparentní ver(ejné správy a udrz(itelného rozvoje.*