[okfn-cz] Data z ISVZUSu

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Thu Aug 2 09:00:03 UTC 2012

Ahoj Jindro i ostatní,
Paragraf 3 autorského zákona jasne říká, ze ochrana aut. práv se nevztahuje
na úřední listiny, verejne rejstříky a úřední dokumenty jejichž šíření je
ve veřejném zájmu. Podle mě jej data o vz tedy splňují hned třikrát,
nehledě na to co si ness napíše na stránky nebo kamkoliv jinam.

Tedy jsme se nikoho nikdy neptali, a zatím nikdo neprotestoval. Uvítám jiné
názory, pokud porusujeme zákon, samotného by mě to zajímalo :).

Jirka Skuhrovec