[okfn-cz] Data z ISVZUSu

Jindřich Mynarz mynarzjindrich at gmail.com
Thu Aug 2 09:06:27 UTC 2012

Ahoj,

a díky za odpověď. Taky si myslím, že v případě veřejných zakázek jde
o "veřejné dílo", které ochraně z autorského zákona nepodléhá. Navíc
veřejné zakázky snad ani nesplňují základní požadavek na "tvůrčí"
obsah autorsky chráněného díla. Jakkoli můžou být úředníci vypisující
veřejné zakázky "tvůrčí", jde především o fakta a na ta se
autorskoprávní ochrana nevztahuje.

Ale těžko říct, co si o tom může myslet NESS. Škoda, že nejsou na
mailing listu OKFN-CZ, aby se k tomu vyjádřili.

- Jindra