[okfn-cz] Data z ISVZUSu

Jan Kotecky jan.kotecky at oziveni.cz
Thu Aug 2 09:21:10 UTC 2012

Zdravím,
moc bych si s tím hlavu nelámal a držel se toho, co citoval Jirka. To je
podle mně dost explicitní paragraf. O 106ce nemluvě.

Takovýhle bláboly si píšou běžně i advokátní kanceláře do analýz, který
vypracovávaj pro veřejnou správu - a přitom musej moc dobře vědět, že ve
skutečnosti podlejhaj 106ce. Mám matně ve vzpomínce už několik
zkušeností, kdy to kvůli tomu město (Praha to má ráda) odmítlo vydat a
na odvolání muselo sklapnout podpatky. Ve Šlapanicích k tomu mají i
rozsudek.

Janek Kotecký

--

*Oživení, o.s.*

*Muchova 13/232*

*160 00 Praha 6*

*Tel: +420 257 531 983*

*Mobil: +420 725 919 943*

*jan.kotecky at oziveni.cz*

*http://www.oziveni.cz* <http://www.oziveni.cz/>

*http://www.facebook.com/Oziveni.cz*

*
Staňte se členy Klubu přátel Oživení! <http://klub.oziveni.cz/>*

*
Prosazujeme principy transparentní veřejné správy a udržitelného rozvoje.*