[okfn-cz] Data z ISVZUSu

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Thu Aug 2 14:21:12 UTC 2012

Proboha, informacni obsah jakehokoliv verejneho informacniho systemu prece
nema s autorskym zakonem nic delat!! S vyjimkou IS agregujicich autorska
dila, samozrejme.

Dokud budou odbornici takto zbytecne diskutovat nad jasnymi vecmi, tak se
budou v NESSu dal smat, az se budou za bricho popadat.

A ta poznamka o tom, ze kdyz bude urednik pri tvorbe zadavaci dokumentace
HODNE TVURCI, tak to bude jeho autorske dilo, tak to snad byl jen vtip,
jinak je to na vraceni zapoctu :) Tohle je prece davno osetreno tim, ze
cokoliv, co vyplodi statni instituce jako INSTITUCE, tak nemuze byt
autorske dilo uz jen proto, ze jako autor je vzdy uvedena ona INSTITUCE.

Asi jen nedostatek zkusenosti, nebo nevim, ale opravdu me pobavila myslenka
zadavaci dokumentace verejne zakazky, kde by v primarni odpovednosti byl
uveden Rostislav Novak :D

ap