[okfn-cz] Data z ISVZUSu

Roman Řípa roman.ripa at rozpocetverejne.cz
Thu Aug 2 14:31:24 UTC 2012

Zdravím

Jiří, super, jen bych tento text doplnil na
http://www.vsechnyzakazky.cz/data/ . *Evidentně je třeba zvyšovat povědomí
o legislativě související s veřejnoprávními informacemi.* Kde jinde to
nedělat než na webech, které je zpřístupňují....

Aleši, nemáte někde vaši přesvědčivou argumentaci shrnutou? Myslím, že je
to na nějaký samostatný blogpost někam na
http://www.nasstat.cz/index.php?kategorie=data , šířený dále přes FB,TW,atd
platformy nasstat.cz. Ať se ten mem šíří co nejrychleji....

Roman Řípa
Rozpočet Veřejně

Roman Řípa
Project Leader