[okfn-cz] Data z ISVZUSu

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Fri Aug 3 09:20:47 UTC 2012

Díky za názory, naštěstí při současném stavu věcí naštěstí netřeba nic
zkoušet vysoudit. Data v ISVZ aktuálně jsou veřejná, a dokud naopak
nás (resp. Oživení, že Janku .. :)) nikdo za provoz vsechnyzakazky.cz
nezažaluje, je ta debata spíš akademická. Přesto díky za ní, sám se
rád dozvím zda náhodou neprovozuju kriminální činnost :).

Pokud zažaluje, důkazní břemeno že porušujeme zákon je na něm. I kdyby
nás čistě teoreticky jejich právníci byli schopni umlátit, PRově je to
sebevražda ( "Ano, zakázky jsou veřejné, ale jen ocaď pocaď") a tu
snad Kamil na MMR páchat netouží.

přeju fajn víkend
Jirka Skuhrovec