[okfn-cz] opendata/veřejné zakázky: konzultace od pana Kužílka

M.Skop KohoVolit.eu michal.skop at kohovolit.eu
Mon Feb 13 16:45:20 UTC 2012

nicmene pote se musi kazda smlouva zverejnit v rozumnem formatu na jedne
adrese
http://crdvo.uvo.gov.sk/
a pak se to da pouzit, viz
http:// otvorenezmluvy.sk
http://tender.sme.sk
http://znasichdani.sk

no a vzhledem k tomu, ze v CR zadne otevrenesmlouvy.cz, tender.idnes.cz
ani znasichdani.cz neni, prijde mi, ze na sk to funguje a v cz ne (tzv.
"dukaz realitou" (-: )

M.

--
Mgr. Michal Škop, Ph.D.