[okfn-cz] opendata/veřejné zakázky: konzultace od pana Kužílka

Jindřich Mynarz mynarzjindrich at gmail.com
Mon Feb 13 17:29:25 UTC 2012

K tomuto tématu může být ještě zajímavé s podívat do právě uveřejněné
Open Standards Consultation [1] britské vlády. 9. 2. 2012 byla
otevřena možnost se k tématu IT standardů veřejné správy vyjadřovat, a
to do 3. 3. 2012. Může být zajímavé sledovat, jak tuto oblast řeší ve
Velké Británii a pročíst si třeba úvodní dokument [2].

J.

--
http://keg.vse.cz/resource/person/jindrich-mynarz

[1] http://consultation.cabinetoffice.gov.uk/openstandards/