[okfn-cz] 106ka

Jan Kotecky jan.kotecky at oziveni.cz
Tue Jan 10 15:26:41 UTC 2012

Ahoj,
my tr(eba s tím moc zkus(eností nemáme, posíláme vs(echny z(ádosti
datovkou. Kolega se ale tvár(í, z(e v pr(ípade(, z(e by takovouhle
obstrukcii de(lali, tak by se stíz(ností na postup dala prolomit. Coz(
samozr(ejme( neznamená, z(e se ten úr(ad bude stave(t na zadní a z(e to
bude klidne( be(z(ná praxe.

V pr(íloze posílám pasáz(e z komentár(e k zákonu. Bod 6. na str 327
obecne( a uz( na tvoji otázku úplne( pr(esne( odpovídá bod 5 na str 345.
Je to z tohodle: http://www.linde.cz/scripts/detail.asp?id=8649

Janek

Dne 10.1.2012 15:16, M.Skop KohoVolit.eu napsal(a):
> Ahoj,
>
> rad bych se zeptal praktiku, co tady urcite maji zkusenosti s zadanim
> informaci dle "106" ( tj. http://www.zakonyprolidi.cz/cs/1999-106 ):
> Je tam, ze pokud ma urad zrizenou el. podatelnu, musim ji pouzit.
> Nicmene u takovych podatelen byva napsana povinnost pouzit el. podpis
> (napr. zde
> http://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/templates/e-podatelna-757/ )
> Cili ted moje otazka zni - pokud urad ma zrizenou el.podatelnu a
> vyzaduje u el.podatelny pouziti el.podpisu, nemohu pak podat zadost
> emailem (pokud nemam el.podpis)?

> [...]

*Oz(ivení, o.s.*

*Muchova 13/232*

*160 00 Praha 6*

*Tel: +420 257 531 983*

*Mobil: +420 725 919 943*

*jan.kotecky at oziveni.cz*

*http://www.oziveni.cz* <http://www.oziveni.cz/>

*http://www.facebook.com/BezKorupce* <http://www.oziveni.cz/>

*
klub pr(átel Oz(ivení <http://klub.oziveni.cz/>
*

*
Prosazujeme principy transparentní ver(ejné správy a udrz(itelného rozvoje.*