[okfn-cz] 106ka

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Tue Jan 10 18:24:36 UTC 2012

ze statistik zIndexu (kdy jsme z rospustilosti rozeslali poměrně hodně
těžkou otázku mailem bez el. podpisu mnoha subjektům):

z 4.000 obeslaných zadavatelů odepsalo něco přes 2500, nepamatuju si že by
nás nějak často pranýřovali kvůli el. podpisu. Počítam že s méně vražedným
dotazem by odpovědí bylo ještě víc (méně masové 106ky se mi vracejí téměř
vždy nějak zodpovězeny), stejně tak kdybychom neobesílali malé obce, a dva
roky staré maily.

Celkově proto souhlasím s Matějem - mail je dostačující. Pokud ovšem
nečekáš odpor, pak je dobré mít v ruce důkaz že dotaz na úřad došel. A to
ti mail nezaručí (a pokud vím, ani elektronický podpis na tom nic nezmění).

Jirka

Jiří Skuhrovec
+420 602 693 748
jiri.skuhrovec at zIndex.cz