[okfn-cz] Rozklikávací rozpočty Praha a JM

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Thu Mar 22 08:40:28 UTC 2012

To jde jednoduse kliknutim na obrys predchozi materske planety...

je to skvely, ale chtelo by to na podrobnejsich urovnich uz vedle nejaky
automaticky generovany seznamovy tabulky s co nejpodrobnejsimi metadaty o
tech kapitolach, no a samozrejme dal a dal az po tuzku ale to bohuzel nejde
ja vim nedaj data, ale musej nekdy dat

a.