[okfn-cz] Rozklikávací rozpočty Praha a JM

Jan Kotecky jan.kotecky at oziveni.cz
Thu Mar 22 09:54:51 UTC 2012

Ahoj, uživatelsky mi to přijde velmi pohodlný a vizuálně sehr gut,
rozhodně aspoň o půl úroovně lepší, že ten pražskej:)

Nerozumím ovšem moc tom, k čemu je dobrý, že když v poslední úrovni,
která už nejde rozkliknout hlouběji, kliknu na jednu z kroužících
družic, tak jediný, co se stane je, že se přesune na "třetí hodinu".

A samozřejmě je pro uživatele problematický neupravený používání
zdrojovejch popisků - kdo se v položkách rozpočtu už neorientuje, nebude
s to rozklíčovat nejen zkratky, ale ani nezkrácené titulky, které
vyžadují alespoň nějaký vysvětlující komentář.

Janek

Dne 22.3.2012 9:40, Aleš Pekárek napsal(a):
> To jde jednoduse kliknutim na obrys predchozi materske planety...
>
> je to skvely, ale chtelo by to na podrobnejsich urovnich uz vedle
> nejaky automaticky generovany seznamovy tabulky s co nejpodrobnejsimi
> metadaty o tech kapitolach, no a samozrejme dal a dal az po tuzku ale
> to bohuzel nejde ja vim nedaj data, ale musej nekdy dat
>
> a.
>
> 2012/3/22 Mike D. <black23 at gmail.com <mailto:black23 at gmail.com>>
>
>     Zdravím,
>     je to pěkné. Jedine co mi schází je nějaké tlačítko zpět. Pokud
> [...]

*Oživení, o.s.*

*Muchova 13/232*

*160 00 Praha 6*

*Tel: +420 257 531 983*

*Mobil: +420 725 919 943*

*jan.kotecky at oziveni.cz*

*http://www.oziveni.cz* <http://www.oziveni.cz/>

*http://www.facebook.com/BezKorupce* <http://www.oziveni.cz/>

*
klub přátel Oživení <http://klub.oziveni.cz/>
*

*
Prosazujeme principy transparentní veřejné správy a udržitelného rozvoje.*