[okfn-cz] pomoc s linkedin vizualizaci

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Wed Mar 28 15:22:30 UTC 2012

SUPER, diky! to jsem prehledl. Takze jim akorat napisu, at hejbnou, ze v
kvetnu potrebuju mit poster :)

do te doby o tom neco sepisu, je to zajimave, protoze sharovat se da jen
mapa s vyplejma jmenama, logicky, protoze jsou to uzavrene privatni site...
ale exportovat se pak bude dat i se jmenama... kolize... zajimave

ap