[okfn-cz] pomoc s linkedin vizualizaci

Roman Řípa roman.ripa at rozpocetverejne.cz
Wed Mar 28 15:43:31 UTC 2012

Zdravím

Mapa data tahá asi přes LinkedIn API. Třeba jde vytáhnout data přes něj
viz  http://developer.linkedin.com/apis resp.
https://developer.linkedin.com/documents/people-and-connections .

My jsme přes API potřebovali vytáhnout statistky českých linkedin
skupin<http://romanripa.typepad.com/blog/2012/03/top-200-ceskych-skupin-na-linkedin-brezen-2012.html>
,
což API nepodporuje. Ale statistiky skupin jsou nová věc. Mapa už je pár
let...

R.

--
Roman Řípa