[okfn-cz] obhajoba disertace

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Thu Sep 13 16:40:55 UTC 2012

Diky moc za oba komentare

presne to same si myslim ja a taky vas budu v nejake mire nakonec citovat

ta spojitost se zurnalistikou je velmi zajimavy argument, koneckoncu prvni
informacni zakon sveta, to by melo byt nase nejake vyroci a duvod k oslave
alkoholikum mezi nami, byl vydan ve svedsku v ramci teto novinarske ulohy,
uz nekdy pred rokem 1800 (myslim ze 1797 ale moje fotograficka pamet ma
davno strasny diry sorry takze nerucim)

libilo se mi ze komise spis provokovala v ramci dalsi kvality.

ap

--------------------------------

Aleši

K tomu lze povzdechnout, že zrovna akademici .... :-). Na druhou stranu
jiní akademici zařadili práci na www.rozpocetobce.cz do
soutěžediplomka roku<http://www.diplomovaprace.cz/>. S
politiky bych měl trpělivost. Stačí, až na základě zjištěných informacích
konkrétní člověk vyhraje nebo prohraje volby anebo přijde o pár (desítek)
mega. Nicméně souhlasím, počítá se až akce a výsledek.

--
Roman Řípa
Project Leader
<roman.ripa at rozpocetverejne.cz>roman.ripa at rozpocetverejne.cz